Die etos onderliggend aan WFA Aanlyn se benadering tot onderwys word pragtig weerspieël in ‘n insig uit Brian D. Biro se boek: Hy skryf oor die transformerende krag van onderwyser-verwagtinge. Talle studies ondersteun hierdie verskynsel wat bekend staan as die “Pygmalion”-effek.
Robert Rosenthal, ‘n navorser van Harvard, het lig gewerp op hierdie konsep deur ‘n fassinerende eksperiment. Hy het verskeie klaskamers besoek en aan onderwysers gesê dat hy ‘n betroubare toets gedoen het om studente met uitsonderlike akademiese potensiaal te identifiseer. Dit was egter nie die geval nie, trouens, die studente wat hy as besonder begaafd uitgewys het, was lukraak gekies.
Die resultate was merkwaardig: Teen die einde van die skooljaar het byna al die lukraak geselekteerde studente aansienlike verbeterings in hul IK-tellings en akademiese prestasies getoon. Hoe is dit moontlik? Die antwoord lê in die onderwysers se oortuigings. Op grond van die inligting dat hierdie studente buitengewoon talentvol was, het die onderwysers se verwagtinge gestyg; gevolglik het hulle met hierdie studente interaksie gehad asof hulle inderdaad bo-gemiddelde potensiaal besit.
Robert Rosenthal se kragtige boodskap aan opvoeders is dus: Behandel alle studente asof hulle buitengewoon talentvol is. By WFA Aanlyn Hoërskool neem ons dit ter harte. Ons toegewyde onderwysers sien die unieke potensiaal in elke student, en bevorder ‘n omgewing waar almal kan floreer en uitblink. Ons glo dat elke jong mens onbeperkte vermoëns besit. Ons missie is dus om ons studente op te voed, te inspireer en te bemagtig, om hoogtes te bereik wat hulle dalk nooit sou visualiseer nie.
Ons glo in elke student se unieke potensiaal, en ons is toegewy daaraan om hulle elke dag te help om hulle gawes te ontsluit.
Vind jy aanklank by hierdie gedagtegang? Kom meer te weet oor ons of skyrf vandag in!